Facebook Logo

Pravila za Facebook oglaševanje lahko mnogim povzročajo sive lase

 

Ste si sami skušali urediti Facebook oglaševanje, ker ne želite čisto vseh storitev prepustiti zunanjim izvajalcem in jim za to tudi plačevati, ker ste mnenja, da oglaševanju na FB pa že boste kos, pa se vam je na koncu zgodilo, da so vam oglas izbrisali? Glede na to, da je FB socialni medij, na katerem se zadržuje res ogromna masa ljudi, je jasno, da neka določena pravila pa vseeno morajo obstajati, sicer FB kar na enkrat ne bi bil tako okusen in prijazen za uporabnike.

Zato je jasno, da obstajajo pravila za Facebook oglaševanje, ki se jih oglaševalci morajo držati. Prav tako velja, da boste praviloma večji učinek dosegli, če boste upoštevali pravila za Facebook oglaševanje, no, vsaj takšno je mnenje Facebooka. Včasih se zdi, da je le za še bolj svetski kot sam papež, saj je postavljenih mnogo pravil, ki se marsikomu zdijo popolnoma nesmiselna.

Tako se na primer za Facebook oglaševanje nikakor ne sme uporabljati slik, na katerih se vidi gola koža, ki jo administratorji pri Facebooku takoj izbrišejo, prav tako pa gredo skozi pregled administratorjev oglasi, ki so namenjeni za Facebook oglaševanje ciljni skupini pod 18 let, zelo pozorni pa so tudi na tobačne izdelke, alkohol, spolnost, igre na srečo, zdravila in na besedilo na sliki, če jo uporabite ob postu.

Glede na vse opisane omejitve je torej jasno, da Facebook oglaševanje sploh ni tako enostavno, saj je zaradi vseh teh omejitev uspešnost oglasov vprašljiva, če niste zanesljivi.