Kar se tiče informacijskih storitev, lahko vedno pogosteje opazimo, da se ljudem zdijo tako enostavne, da jih vedno pogosteje želijo upravljati sami. Predvsem ko je govora o Facebooku, ki ga večina tako ali tako upravlja za lastne namene. Hkrati pa najdemo tudi ogromno različnih napotkov, kako se Facebook oglaševanje upravlja, kaj je najbolje narediti in kako, tako da res zgleda tako, kot da je vse skupaj zelo enostavno. Veliko nasvetov daje tudi podjetje Dominatus na svoji spletni strani https://www.dominatus.si/facebook-oglasevanje in ko jih beremo, dobimo občutek, da bi bilo smiselno vsaj poskusiti.
Ampak ni vse tako enostavno!
Čeprav ste morda dobili, da boste Facebook oglaševanje pa res lahko upravljali sami po vseh nasvetih in napotkih, ki ste jih prebrali, pa imate kljub vsemu še vedno zelo malo možnosti, da vam to uspe uspešno tudi storiti. Izkušnje so namreč vsekakor na strani agencij, ki se s tem profesionalno ukvarjajo, saj imajo tudi veliko boljši dostop do vse pomoči, ki jo FB nudi oglaševalcem, saj se velikokrat zgodi, da je Facebook oglaševanje oteženo zato, ker ta medij oglase pač zavrača zaradi nekega razloga. Ko se neizkušena oseba zaleti v ta zid, lahko objavlja vedno nove in nove oglase, pa ji ne bo uspelo, da bo Facebook oglaševanje dejansko enkrat uspešno štartalo.
Ko FB oglase zavrača
Kaj boste naredili v tem primeru? Nikakor ni smiselno, da objavljate vedno nove in nove oglase. Treba je namreč ugotoviti, zakaj je Facebook oglaševanje zaustavljeno in rešiti ta problem, velikokrat pa so problem kakšne objavljene slike ali pa sama vsebina na strani. V tem primeru je edina opcija, da se celotna kampanja za Facebook oglaševanje pošlje v pregled na FB in počakati na njihov odgovor, ki pa žal velikokrat ni pravi in se je tako treba boriti naprej, dokler se problem dejansko ne reši, kar pa lahko kdaj traja tudi malo več časa.