seo optrimizacija spletnih strani

Kako do večjega obiska vaše spletne strani?

 

Če imate svoje podjetje, trgovino ali blog, ste se verjetno že srečali z vprašanjem oziroma željo, kako pripraviti vašo vsebino, da nudi čim boljšo uporabniško izkušnjo, je zanimiva in prepoznavna ter bo privabila potencialne stranke in posledično povečala vašo prodajo. Da bi to dosegli je pogosto potrebna optimizacija spletnih strani.

optimizacija spletnih strani1

Kvalitetna optimizacija spletnih strani

Podroben opis kaj vse zajema kvalitetna optimizacija spletnih strani si lahko preberete na strani podjetja Dominatus. V grobem to pomeni, da vsebina vključuje izbrane ključne besede, ki bodo pomagale, da se bo povezava prikazovala tam, kjer si želite (čim višje med rezultati iskalnika). Če uporabniku ponudite kvalitetno in zanimivo vsebino, pa se bo na vaši strani zadržal dlje časa, kar pripomore k boljši prepoznavi preko iskalnika.

optimizacija spletnih strani2

Ključne besede in analiza

Da bo optimizacija spletnih strani uspešna je pomembno, da opravimo analizo ključnih besed, ki predstavljajo naše podjetje oziroma storitev. Priporočljivo je opraviti še podrobno analizo trenutnega stanja in oceniti kaj bi bilo primerno urediti ali spremeniti, da bi dosegali boljše rezultate. Poleg ključnih besed analiza zajema še tehnične popravke, vsebinske popravke in analizo povratnih povezav vaše konkurence.

optimizacija spletnih strani2

Najbolj pogoste napake

Optimizacija spletnih strani je lahko enostavna, če poznamo pravila oziroma smernice urejanja, trdijo v podjetju Dominatus. Pogoste napake so:

  • izbrane ključne besede nimajo dovolj iskanj ali pa niso dovolj povezane s produkti ali storitvami, ki jih ponujamo,
  • vsebuje premalo vsebine ali pa ta ni primerna,
  • ob spreminjanju URL naslovov ne poskrbimo za pravilno preusmeritev,
  • ni poskrbljeno, da je vsebina prilagojena mobilnim napravam (obisk s strani mobilnih naprav prekaša obisk računalnikov)
  • vsebina ni izvirna oziroma je kopirana iz drugih strani (vedno preverite, da vsebina ni plagiat).

Da je bila optimizacija spletnih strani uspešna in kvalitetno izvedena se odraža v obliki boljše prodaje oziroma večjega povpraševanja po storitvah, stranke poročajo o dobri uporabniški izkušnji in vas pogosteje prepoznajo kot ponudnika, vaša stran pa se med rezultati v brskalniku vztrajno dviguje.