Če je nekoč veljalo, da je vsebina najpomembnejši element vašega izdelka, pa je danes vedno bolj očitno, da je en od glavnih faktorjev za uspešnost tudi oglaševanje. Lahko imate izjemen izdelek, a ga v poplavi vseh izdelkov na trgu morda ne boste mogli prodati, če ne boste poskrbeli za marketing. Spletne platforme zaradi svojega dosega postajajo vedno bolj priljubljene in če se osredotočate na video predstavitve, zna ena platforma posebej izstopati. In če se pripravite za pravilno uporabo take platforme s seminarjem, bodo lahko prodajne številke precej višje.
En primer je YouTube seminar na openIT, kjer je podrobno predstavljen program in vsebina, ki vam bo pomagala pri promociji lastnega podjetja.
YouTube seminar na openIT za boljše upravljanje vašega kanala
Morda ima vaše podjetje že YouTube kanal, morda šele razmišljate o njemu. Vsekakor pa je dobro poiskati nekaj pomoči, preden se dejansko odločite aktivno delati na tem področju. Sicer velja pravilo, da se največ naučimo iz lastnih napak, a včasih to zaradi zahtev in pričakovanj podjetja ni možno. Poiskati je potrebno »bližnjice«, s katerimi pridemo prej do želenih ciljev in YouTube seminar je ena od takih bližnjic, s katerimi lahko usvojimo znanja vnaprej in tako prihranimo čas z raziskovanjem in preizkušanjem ter se s trgom spopademo bolj pripravljeni, saj imamo podlago z znanjem, ki nam ga je posredoval YouTube seminar.
Ni nujno, da YouTube seminar vključuje le teoretično znanje
Predavanja in seminarji dostikrat posredujejo le teoretično znanje, ki sicer predstavlja trdno osnovo za začetek praktičnega dela, vseeno pa se večina ljudi največ nauči, ko določeno zadevo v praksi preizkusi sama. Tudi za YouTube seminar velja isto, najbolje je, da vključuje tudi nekaj praktičnega dela, saj bo le tako teoretično znanje najbolje uporabljeno v praksi. To pomeni, da boste morebitne napake lahko odpravili pod nadzorom strokovnjaka, ki vam jih bo lahko pomagal odpraviti. Če pa bi se lotili tega sami naknadno, pa se boste s tem morali spopasti sami.