vsebinski marketing dominatus

Vsebinski marketing je ključ do uspeha

 

Pisanje in vsebinski marketing ̶ 2 področji, ki se ju na veliko izogiba večina zaposlenih znotraj trženjskega oddelka podjetja, saj je pisanje člankov, iskanje slik, celotna integracija besedila znotraj spletne strani, iskanje ustreznih ključnih besed, izredno zamuden postopek. Zato je včasih bolje, da to področje promocijskih aktivnosti na spletu prepustimo strokovnjakom.

Razloge, zakaj je lahko vsebinski marketing dobra izbira tudi za vaše podjetje, si lahko preberete na naslednji povezavi: https://www.dominatus.si/vsebinski-marketing. Dobra vsebina in le skromen ščepec znanja o tem, kako pravilno pripraviti optimizirati vsebino, je namreč lahko zaslužna za to, da vaše spletno mesto zaseda prva mesta na spletnih iskalnikih.

Zakaj je vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj priljubljen?

Kot rečeno, lahko s pomočjo vsebinskega marketinga zasedete višja »organska mesta« na spletnih iskalnikih, kar predstavlja večjo verjetnost za to, da bodo iskalci na tak iskalni rezultat tudi kliknili.

vsebinski marketing

Glede na pričevanja znanih SEO strokovnjakov lahko s pomočjo strateško izpeljane optimizacije spletne strani in vsebinskim marketingom dosežete večjo učinkovitost, posledično pa tudi boljše prodajne rezultate. Na žalost veliko podjetnikov nima časa, da bi v svoj hektičen delovnik stisnili še pisanje člankov, zato se v večini primerov odločijo, da vsebinski marketing zanje izvedejo za to specializirana podjetja.

Katere elemente vključuje dobro zastavljena strategija vsebine?

V prvi vrsti mora vsako optimizirano besedilo, uvrščeno pod vsebinski marketing, vsebovati naslednje komponente: pravilno gostoto in enakomerno razpršenost ključne besede po celotnem članku, jasen slog izražanja, slovnično čistost in vsebnost najpomembnejših informacij.

Cena izvedbe storitve je odvisna od narave besedila, saj so prodajni teksti zaradi svoje kompleksnosti dražji, pa tudi težavnosti področja (čistilne naprave predstavljajo težjo skupino izdelkov). Na drugi strani so članki informativne narave napisani hitreje in izpolnjujejo predvsem spremljevalno vlogo k optimizaciji. Vsekakor se cene razlikujejo tudi glede na specifične želje naročnikov, zato je s popolno gotovostjo okvirno ceno težko določiti. Poleg tega vam bodo digitalni strokovnjaki pomagali izbrati tiste konkurenčne prednosti izdelka, ki bodo kupcem najbolj privlačne.